Help & support

Heeft u support nodig? Raadpleeg de opties hieronder om contact met ons op te nemen.

Persoonlijke online training

Wilt u een online training op maat voor uw organisatie? Of een extra training om XpertHR nog meer eigen te maken? Vraag dan een online training op maat aan bij één van onze trainers.

Vraag een persoonlijke online training aan

Technische servicedesk

Voor vragen over inloggen, of het aanvragen van eigen beleid kunt u contact opnemen met de Technische Service desk.

Serviceformulier helpdesk

helpdesk@xperthr.nl

020-5159515

Facturatie & abonnement

Voor vragen over uw factuur of uw abonnement kunt u contact opnemen met de klantenservice. Uw facturen kunt u raadplegen via het Facturenportaal. Hier dient u zich eenmalig voor te registreren. Voor hulp bij het registreren; klik hier.

Serviceformulier helpdesk

service@xperthr.nl

020-5159515

Inhoudelijke vragen

Voor vragen over de inhoud van XpertHR kunt u contact opnemen met de redactie. Heeft u suggesties voor verbeteringen? Deel uw feedback via de feedback button rechts onderin het scherm.

redactie@xperthr.nl

Abonnementen

De informatie op XpertHR is alleen toegankelijk voor abonnees. Voor informatie over het afsluiten van een abonnement of voor vragen over uw huidige abonnement (bijvoorbeeld over het aanpassen van gebruikerslicenties) kunt u contact opnemen met XpertHR Sales.

sales@xperthr.nl

020-5159515

Uitleg iconen

Bekijk hier welke iconen er in de Antwoordbank te vinden zijn en wat ze betekenen.